joi, 11 octombrie 2012

JUNIORI UNDER 15 / România - Moldova 2-1

MECI AMICAL
* echipe naționale de juniori sub 15 ani (Under 15 - generația 1998) *

Joi, 11 octombrie 2012

Stadion: „Oțelul” - Galați

Spectatori: 300

ROMÂNIA - MOLDOVA 2-1

1-0: Andrei CIOBANU (33)
2-0: Florinel COMAN (38)
2-1: Vadim GULCEAC (64)

ROMÂNIA: (4-5-1) Denis JALBĂ - Andrei VLĂDESCU, Tiberiu CĂPUȘĂ, Szabolcs KILYEN (55, Virgil GHIȚĂ), Damir TOTIC - Nicolae CÂRNAȚ, Răzvan OAIDĂ (59, Doru DUMITRESCU), Ianis HAGI (41, Geani TUDOR), Andreas IANI (52, Andrei BRĂNIȘTEANU), Florinel COMAN (59, Robert GRECU) - Andrei CIOBANU. Antrenor: Florin RĂDUCIOIU

Cele mai importante momente ale meciului
Minutul 12: Denis Jalbă a prins mingea șutată, de la 20 de metri, de Eduard Grecul;
Minutul 15: Alexandru Turcan a scăpat singur cu Denis Jalbă, a tras de la zece metri, dar portarul gazdelor a respins;
Minutul 28: De la 25 de metri, Ianis Hagi a trimis peste poartă;
Minutul 32: Nicolae Cârnaț nu a reușit să-l învingă, de la șase metri, pe portarul Ianoș Brînză;
Minutul 33: 1-0 Andrei Ciobanu a reluat mingea cu capul, de la cinci metri;
Minutul 38: 2-0 Florinel Coman a șutat de la 11 metri;
Minutul 42: Ianoș Brânză a prins fără probleme mingea trimisă, de la 18 metri, de Nicolae Cârnaț;
Minutul 44: Andrei Ciobanu a reluat cu capul, din centrul careului, „pe lângă”;
Minutul 52: De la cinci metri, cu capul, Florinel Coman nu a nimerit poarta;
Minutul 64: 2-1 Vadim Gulceac a scăpat singur cu Denis Jalbă, pe care l-a învins cu un șut din afara careului;
Minutul 80: Damir Totic a tras „peste” de la 30 de metri.

* Cele două formații s-au întâlnit, tot într-un test de verificare, și marți: românii i-au învins pe moldoveni, la Galați, cu 3-1.
* Luna viitoare, tricolorii vor juca două partide amicale cu Turcia. Confruntările vor avea loc la Buftea (la Centrul de Fotbal al FRF), la 27 și la 29 noiembrie.
* Primele meciuri oficiale pentru generația 1998 vor avea loc peste doi ani, atunci când vor începe preliminariile Campionatului European pentru juniori Under 17 - Bulgaria 2015.

***

„Este foarte important că am câștigat ambele meciuri, dar și că am marcat cinci goluri. Mă bucur că am reușit să le transmit elevilor mei mentalitatea de a fi învingători. Moldovenii au o echipă dârză, care și-a vândut scump pielea! În repriza a doua a partidei de azi, au fost momente când s-a pierdut mingea foarte ușor, iar dacă vom repeta greșelile, vom avea mari probleme.
După duelurile cu Moldova, mi-am făcut o idee despre formația pe care o antrenez. În ofensivă, stăm bine, dovadă că am înscris de cinci ori. Și în defensivă am evoluat bine. Problemele au apărut la mijloc, acolo sunt lucruri de reglat.”
Florin Răducioiu, antrenorul României

* Declarații preluate de la postul GSP TV.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu