sâmbătă, 14 martie 2015

JUNIOARE / România (Under 19) - Rusia (Under 17) 3-2 (FOTO)

În sferturile de finală ale turneului amical Primăvara Kuban - 2015, echipa națională de junioare Under 19 a României a câștigat, 3-2, cu reprezentativa de junioare Under 17 a Rusiei.

„Deși a fost un joc nervos, mă bucur că am învins și ne-am calificat în semifinale. Totuși, este nevoie de o analiză minuțioasă a acestei partide, deoarece, chiar dacă am obținut victoria, am făcut multe greșeli.”
Florin Bugar, antrenorul României
Sursa: rfs.ru

Româncele (în stânga) le-au învins pe rusoaice și s-au calificat în semifinale, fază în care se vor întâlni cu reprezentativa de junioare Under 18 a Slovaciei

Claudia Bistrian (în galben)

Beatrice Tărășilă (în galben)

Ana Maria Vasile (în galben) a deschis scorul

Ana Maria Vasile (în galben)

Diana Pop (numărul 5) și Beatrice Tărășilă (numărul 8) privesc cum una dintre adversare lovește mingea cu capul

Diana Pop (în galben)

Mihaela Merlan (numărul 9)

După ce a înscris de cinci ori în faza grupelor, Andreea Voicu a marcat, de două ori, în „sferturi”

Andreea Voicu (în galben), căpitanul tricolorelor

Ana Maria Vasile (în galben)

Bucurie românească

Ana Maria Vasile (în galben)

Claudia Bistrian (în galben)

Intervenție a portarului Iulia Niculescu

Ana Maria Vasile (în galben)

Andreea Voicu (în galben)

Foto: rfs.ru

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu