sâmbătă, 28 martie 2015

JUNIOARE UNDER 17 / România - Rusia 5-2 (FOTO)

În cea de-a treia etapă a Grupei 4 din ultima fază (turul de elită) a preliminariilor Campionatului European pentru junioare Under 17 - Islanda 2015, România a câștigat, 5-2, cu Rusia. Tricolorele s-au clasat pe locul 3 și au ratat calificarea în turneul final.

„Momentul psihologic al meciului a fost eliminarea rusoaicei Veronika Suslova. Deși au evoluat în inferioritate numerică, gazdele au marcat de două ori și, la finalul primei reprize, conduceau cu 2-1. La pauză, am discutat cu elevele mele despre o schimbare tactică, iar rezultatul s-a văzut în repriza secundă: am atacat mai mult, am înscris de patru ori și nu am primit niciun gol.
Am încheiat preliminariile cu un succes care a făcut să ne clasăm pe locul 3. Sunt mulțumit că am învins o echipă bună!”
Adrian Ambrosie, antrenorul României
Sursa: rfs.ru

Titularele României:
(rândul de sus, de la stânga) Teodora Meluță, Diana Grecu, Georgiana Dârle, Ștefania Moraru, Beata Ambruș, Mihaela Ciolacu;
(rândul de jos, de la stânga) Erika Gered, Valentina Petre, Dariana Indrei, Eniko Biro, Alina Boroș

Dariana Indrei (în roșu)

Teodora Meluță (numărul 5) și Mihaela Ciolacu (numărul 9)

Româncele (în roșu), în apărare

Dariana Indrei (în roșu)

Bucurie rusească

Dariana Indrei (în roșu)

Beata Ambruș (în roșu)

Valentina Petre (numărul 3), felicitată de coechipiere după ce a marcat primul gol al României

Mihaela Ciolacu (numărul 9) a înscris de trei ori

Diana Grecu (numărul 16) și Ștefania Moraru (numărul 8)

Dariana Indrei (în roșu)

Mihaela Ciolacu (numărul 9) și Melinda Nagy (numărul 6)

Teodora Meluță (în roșu), autoarea ultimului gol al tricolorelor, într-un duel pentru minge

Barbara Bartalis (în roșu)

Beata Ambruș (numărul 10) și Melinda Nagy (numărul 6)

Foto: rfs.ru

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu